Ας οργανώσουμε την κουζίνα μας!

22/1/12
Οργάνωση κουζίνας σήμερα! Μ'εχει πιάσει και μένα σήμερα να ταχτοποιήσω την ντουλάπα του διαδρόμου γιατί την τελευταία φορά που την άνοιξα παραλίγο να πέσει όλο το περιεχόμενο της πάνω μου;) (εγώ φταίω που είναι κάθε φορά που θέλω απλά να.. εξαφανίσω κάτι γιατί κάποιος έρχεται πχ, μπροστά μου?? :) ) Οπότε είπα να το δω πιο "ολοκληρωμένα" το θέμα με την οργάνωση και να ασχοληθώ σε πρώτη φάση με τα της κουζίνας... έρευνα λοιπόν πάλι στο ιντερνετ ;) (προς το παρόν ένα μέρος από το ντουλάπι μου είναι το παρακάτω.. έχω μέλλον!)


Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να έχω τόσο ταχτοποιημένο ψυγείο (και αν αξίζει έτσι ώστε να μη καταλαμβάνουν πολύ χώρο όλα αυτά τα ταπεράκια) αλλά το ακόλουθο μ'αρέσει ;)

  Και η λύση με το συρτάρι με τα μπαχαρικά μου φαίνεται αρκετά βολικη.

Τη ντουλάπα αυτήν εδώ μακάρι να την είχα σπίτι μου αλλά δεν βόλευε να φτιαχτεί "μανάβης" (όπως το λένε) στην κουζίνα.. πάντως με όλα αυτά που ακούμε, δεν είναι κακό (σε λογικά πλαίσια πάντα) να έχουμε ένα ντουλαπάκι με στοκ τροφές για.. τις δύσκολες μέρες.. τώρα το τι παίρνουμε που να διατηρείται καιρό είναι ένα θέμα... γι'αυτό πρέπει να κάνω ξεχωριστό post ή σε πρώτη φάση συμβουλευτείτε τη magica στο sheblogs.eu.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!