Chevron, ζικ-ζακ (ή πώς το λένε τελικά??)

12/8/12
Εκτός απο΄την ..ψύχωση που έχω με τις ρίγες, μου αρέσουν και το ζικ-ζακ pattern, που στα αγγλικά το λένε chevron αλλά στα ελληνικά δεν έχω βρει πώς ακριβώς μεταφράζεται (καμιά ιδέα??) Αυτό το ζικ-ζακ-ωτό λοιπόν, είναι τέλειο σε καρέκλες, χαλιά, πολυθρόνες, δίσκους, τοίχους και σε πολλά πολλά άλλα (εντάξει, είπαμε, όχι παντού αλλά οπουδήποτε :) ) Για να το φτιάξετε μόνοι σας, να οριοθετήσετε δηλαδή το πλαίσιο που θα βάζετε, δεν είναι εύκολο, δεν είναι όπως οι ρίγες, αλλά μπορείτε να βρείτε υφάσματα-χαρτιά με αυτό το σχέδιο και να καλύψετε ό,τι σας αρέσει! Πάρτε ιδέες.




... σε πίνακα πάνω από το τζάκι! (το link έχει και πληροφορίες για το πώς μπορείτε να το φτιάξετε μόνοι σας)

... σε χαλί..

... σε δίσκο...

...στον τοίχο...

... σε πολυθρόνα...

... σε κουρτίνες ...

3 σχόλια:

  1. Elli είπε...
  2. πολυ ωραία ανάρτηση μ αρεσει πολύ η νέα μόδα ζικ-ζακ

  3. daphnie είπε...
  4. Και γω έχω "ψηθεί" να βάψω έναν ξύλινο δίσκο που αγόρασα λευκό με πράσινο ζικ-ζακ .. για να δούμε ;)

  5. ChristinaD είπε...
  6. Ωραίο το chevron!! Μου αρέσει, πάει παντού!!Nice post!!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!