Πάμε πάλι στο Λονδίνο!

10/9/12
 Άλλο ένα διαμέρισμα από Λονδίνο σήμερα. Πιο minimal από το προηγούμενο που είχαμε δει. Η τραπεζαρία του πχ. μου αρέσει πάρα πολύ (αν και θα ήθελα έναν πιο μεγάλο πίνακα - και αυτές οι κλασσικές πλεον Tulip chairs λίγο άβολες μου φαίνονται στις... "μετακινήσεις". Γιατί άμα έχεις και παρκέ με το τράβα μέσα -έξω την καρέκλα, όλο γρατσουνιές θα γεμίσει το πάτωμα! Άδικο έχω?? οκ, σταματάω τη γκρίνια ;) ) Λοιπόν, το κόκκινο μαξιλαράκι στις καρέκλες με τα κόκκινα κηροπήγια και τα κόκκινα λουλούδια σε λευκό φόντο είναι τέλεια!


Εδώ φαίνεται το καθιστικό-τραπεζαρία-κουζίνα που είναι πολύ μεγάλο θα έλεγα. (Έ, να μην πω ότι και μια κουρτίνα-ρόλερ, πάνελ κάτι, θα το θέλανε!)



Και ο τοίχος του τζακιού γκρι σκούρο που πολύ μου αρέσει. Επίσης μου αρέσει που το τζάκι χάνεται στον τοίχο και δεν ξεχωρίζει, όπως συνηθίζουν να κάνουν εδώ.


Μ' αρέσουν οι ταπετσαρίες στα παιδικά δωμάτια (ή εφηβικά??) αν και μου φαίνονται αρκετά άδεια.



Και οι κρεββατοκάμαες που διαθέτει είναι του γούστου μου, απλές, ό,τι πρέπει για να ηρεμείς..



Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο μπάνιο είναι το έπιπλο-συρταριέρα που είχα συνηθίσει να το βλέπω σε κρεββατοκάμαρες-καθιστικά. Δεν είναι καθόλου άσχημο θα έλεγα!


Πηγή : http://www.1st-option.com/index.cfm/locations/thumbnails/bookingTypes/Stills/locId/49

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!