Διαμέρισμα στη Μανδρίτη

12/4/12
Το παρακάτω διαμέρισμα είναι 80 τμ. και βρίσκεται στην πρωτεύουσα της Ισπανίας, στη Μανδρίτη. Ανακαινίστηκε υπό την καθοδήγηση της διακοσμήτριας Elizabeth Quesada η οποία προσπάθησε να εκμεταλευτεί κάθε γωνία του και να το κάνει να φαίνεται μεγαλύτερο. Τα κατάφερε?? Πάντως η ιδέα του για τραπεζάκι δίπλα στον καναπέ μια στοίβα από βιβλία είναι φοβερή. Αν και τώρα που το καλοβλέπω μου φαίνεται σαν να είναι φωτογραφία στοίβας βιβλίων (αυτοκόλλητο?) και μόνο το πάνω πάνω βιβλίο είναι πραγματικό.




Το ριγέ ύφασμα στις καρέκλες της τραπεζαρίας δίνει ένα άλλο ύφος στο χώρο.



Η κουζίνα απλή, με χοντρό μοντέρνο πάγκο και διάφανες καρέκλες για να μην "κλείνει" ο χώρος..





Πηγή: http://www.micasarevista.com/

5 σχόλια:

  1. ειρήνη χειροποιήματα είπε...
  2. Όντως τα βιβλία-τραπεζάκι είναι πολύ έξυπνη ιδέα!! Καλό Πάσχα σου εύχομαι!! Να περάσεις όμορφα :)

  3. STARDUST είπε...
  4. Πολύ όμορφο! Εγώ έχω κάτι με τις ρίγες, μου μαγνητίζουν το βλέμμα!
    Καλή Ανάσταση κούκλα, να περάσετε όμορφα και να φάτε καλά! :)

  5. daphnie είπε...
  6. Έχω δει το διάδρομο που έκανες ριγέ και είναι φοβερός!

  7. Christina είπε...
  8. Μόλις σε ανακάλυψα (μετά το σχόλιο που άφησες στο Blog μου) κ διαβάζω σαν τρελή τα post σου!! Αγαπώ τη διακόσμηση κ είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το blog σου!!! Συνέχισε έτσι:))

  9. daphnie είπε...
  10. Ευχαριστώ πολύ! Δεν είμαι επαγγελματίας αλλά μου αρέσει και μένα πολύ η διακόσμηση. Ό,τι ιδέες απορίες έχεις, εδώ για να τις συζητάμε και να ανταλλάσσυμε απόψεις

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!