Tour στα σπίτια του Gossip Girl!

11/4/12
Για όσους είναι φαν της αμερικάνικης σειράς (ή της αμερικανιάς) Gossip Girl οι παρακάτω εικόνες είναι λίγο πολύ γνωστές. (ναι, και γω είμαι φαν, μου θυμίζει τις σειρές που έβλεπα στην εφηβεία μου, αν και αυτή είναι φουλ στην ίντριγκα και στις δολοπλοκίες, μία Λάμψη ένα πράμα :) ). Για όσους δεν το παρακολουθούν, μπορούν να απολαύσουν τα δωμάτια που λαμβάνει χώρα το σήριαλ και να πάρουν μερικές ιδέες. Enjoy! ;






Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι από το σπίτι των Van der Woodsen. Και οι επόμενες 2 από το σπίτι του Chuck Bass.


Το παρακάτω είναι το δωμάτιο της Σερίνα και αυτό μου τράβηξε την προσοχή αρχικά για να ψάξω για φωτογραφίες. Αυτά τα μαύρα πουλιά στο κεφαλάρι από τη μία μου κάνουν λίγο ..δυσοίωνα, από την άλλη είναι εντυπωσιακά ;)


Και φυσικά η εντυπωσιακή ντουλάπα της Μπλερ!


Υπεύθυνη για τη διακόσμηση είναι η Christina Tonkin, η οποία έχει ασχοληθεί και με τη διακόσμηση των χώρων και του Sex and the city.

1 σχόλια:

  1. STARDUST είπε...
  2. Αχ ο γλυκούλης μου ο Chulk! Ναι ήμουν κι εγώ fan!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!